Sentem saudades de usar dvd?

RadGah

New Challenger
Level 0
Reaction score
4
Sem dúvidas estamos na melhor era para consumir conteúdos, podemos usufruir de qualquer entretenimento na palma da nossa mão, tipo jogar um clássico de infância ou adolescência ou até ver aquele filme nostálgico.
giphy.gif
Mas ainda sim, sentem saudades de um tempo mais simples?

Eu não acho que era mais simples. DVDs eram tão chatos e complicados de se manter, arranhavam muito e era relativamente fácil de perder debaixo de cômodos. Eu não consigo entender a nostalgia por eles comparado com fitas ou discos de vinil que tem efeitos e sons diferentes e mais legais.

Lembro-me de quando eu ouvia Gonzaga, na época do DVD, e sentia uma coceira tão abrangente e indiscutível na bunda que eu franzia a testa, desconfiando que tinha hemorróidas.

Lembro-me de quando eu ouvia Gonzaga, na época do DVD, e sentia uma coceira tão abrangente e indiscutível na bunda que eu franzia a testa, desconfiando que tinha hemorróidas.
Parece que eu te ensinei português muito bem.

Users who are viewing this thread

Connect with us

Featured Video

The Liar Princess and the Blind Prince (VITA)

Latest Threads

Gacha Roll fails

Hello again fellow repo warriors! I'm here once again to ask you all what was your most...
Read more

Do you play one game at a time, or multiple at once?

Do you tend to play one game and focus on playing that game to completion (whatever that means...
Read more

How do you feel about the damsel in distress?

To all the female gamers out there, I'm curious: Growing up in this male dominated world of...
Read more

My experience with Mega Man & Bass for Wonder Swan

At the beginning of the introductory stage I thought the game was ok, but MY GOD, the Aircon Man...
Read more

What gaming magazines have crosswords?

I've been trying to collect these crosswords and repost them, if you want to play them, link...
Read more

Online statistics

Members online
214
Guests online
249
Total visitors
463

Forum statistics

Threads
6,795
Members