- Level up in
- 43 posts
- Reaction score
- 3,449
Aguantá Nelson sabe de todo, es un genio!
They sound so underground. I like it, searched the lyrics I liked it too, nice one.Agora eu vou puxar pra quem curte Legião Urbana e Capital Inicial
Yeah Cris they later splitted into the bands Legião Urbana and Capital Inicial both amazing bandsThey sound so underground. I like it, searched the lyrics I liked it too, nice one.
Denilson Felix não é Roberto Carlos, mas tb é rei kkkkkkkNamoral é muito dificil acha uma musica boa brasilera. As vez é só um forró que tu vai escuta o proximo domingo dormindo intero, as vezes quando é do teu estilo parece que é uma musica generada pelo suno ai com aquelas rima feita com um robôroberto carlossem alma que metralha "VOCÊ, SEI LA O QUÊ, EU NÃO SEI O QUE É VIVER SE NÃO É AMOOOoo". E tem aquelas PÉROLAS QUE NEM CHEGAM AOS PÉS DE NADA JA CIDATO, momanas assasinas é com vocês
É diferente um cara fazer uma letra escrota do que pegar uma outra incrivelPost automatically merged:
Denilson Felix não é Roberto Carlos, mas tb é rei kkkkkkk
João is my favorite guitarist dude. His first four or five albums are perfect front to back.João Bosco & Vinicius - Chora, Me Liga
Dude, João Bosco is amazing. Do you know Baden Powell too?I'm sorry that I don't know Portuguese. But the best music comes from Brazil! The best guitar writing out there.
Post automatically merged:
João is my favorite guitarist dude. His first four or five albums are perfect front to back.
I don't! I'll be listening here after I leave work in about an hour. Can't wait!Dude, João Bosco is amazing. Do you know Baden Powell too?
Finally got to listen. Loved this! Exactly what I'm into. I'll be looking up full albums now!Dude, João Bosco is amazing. Do you know Baden Powell too?