What project are you currently working on? Let me show you mine.

Xold 01

Fan of retro games and I slept and ate lasagna.
Level 5
65%
Level up in
525 posts
Reaction score
13,107
1000378846.png

I too busy creating content for my YouTube channel to see if it pays off.I'm working on a writing project so I can write because I love writing and creating books.So what is your project?

Brasuileiro my brother? brabo! Vou me inscrever la...também tenho projetos como criador de conteúdo...mais gameplays também, paródias pique Colonia Contra ataca tlgd? Mas po.

Desiste não chefe :)

EDIT: Não sei se prefere que eu escreva em Ingles ou BR então escrevi em br aqui :V

Brasileiro meu irmão? brabo! Vou me inscrever la...também tenho projetos como criador de conteúdo...mais gameplays também, paródias pique Colonia Contra ataca tlgd? Mas po.

Desiste não é chefe :)
Obrigado meu mano brasileiro não tem que ficar unido não tem que brigar você pode me dar umas dicas de jogos de como eu posso aprender a edição desculpe incomodar que eu raramente falo com outros brasileiros porque os brasileiros todo mundo já sabe como é

Obrigado meu mano brasileiro não tem que ficar unido não tem que brigar você pode me dar umas dicas de jogos de como eu posso aprender a edição desculpe incomodar que eu raramente falo com outros brasileiros porque os brasileiros todo mundo já sabe como é
SÓ VI AGORA FOI MAL KK, dicas: só faça, não precisa de nenhum tutorial pra editar e etc, eu no caso nunca vi e digo que pela opnião dos meus amigos: eu edito bem demais tlgd? só perco pra preguiça kk pq editar precisa de paciencia, e sobre jogos? é contigo chefe, jogue seus games favoritos e vam bora, qualquer coisa da certo

SÓ VI AGORA FOI MAL KK, dicas: só faça, não precisa de nenhum tutorial pra editar e etc, eu no caso nunca vi e digo que pela opnião dos meus amigos: eu edito bem demais tlgd? só perco pra preguiça kk pq editar precisa de paciencia, e sobre jogos? é contigo chefe, jogue seus games favoritos e vam bora, qualquer coisa da certo
Obrigado por me seguir tenha uma ótima semana pra vc eu ainda lembro do filme da TV Cultura do pudim mágico

Right now I'm learning how to draw, and learning Portuguese at the same time, it's a heavy time investment but it's totally worth it, also I didn't expect to see so many Brazilians on the chat ^^, what a coincidence

No momento, estou aprendendo a desenhar e a aprender português ao mesmo tempo. É um investimento de tempo considerável, mas vale totalmente a pena. Além disso, não esperava ver tantos brasileiros no chat ^^, que coincidência!
BomWell, good luck with your Portuguese class. I'm also learning German and Japanese.

Parts of this house need to have the ceiling scraped so they can be resurfaced, so today's project is scraping a closet ceiling as a test area. That way if I mess up, I can just close the doors and no one will see it.

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

Vib Ribbon Eboot better version?

I tested to download the local copy of Eboot Vib Ribbon 2 times and kept getting Error...
Read more

Old men are the future

It's hard for me to find videos that regularly make me laugh so hard I can't breathe... But...
Read more

S.T.A.L.K.E.R Thread

Post anything related to the S.T.A.L.K.E.R franchise screenshots memes discussions lore etc...
Read more

Penn & Teller Smoke & Mirrors Sega CD

Hello,

This isn't a request thread, I'm just very curious the unreleased Sega CD game Penn &...
Read more

an interesting name on the staff roll

Completed the shooter "Nostradamus" and saw this on the credits sequence
1000001070.jpg
Don't...
Read more

Online statistics

Members online
196
Guests online
1,437
Total visitors