Vamos falar sobre pratos típicos

Lod 10

A very sleepy guy
Level 5
46%
Level up in
817 posts
Reaction score
10,601
Qual seus pratos favoritos de todas as regiões do Brasil

Eu sou baiano, mas nao conheço muito da culinaria baiana, eu adoro alguns doces como paçoca, goiabada e bananada. Além de farinha de mandioca no feijao e arroz

O bom e velho cuscuz é um goat

Simples de fazer, bem barato e alimenta bastante.

1761839967484.png

Bem legal também que combina com muita coisa. Carne de Sol (carne seca), salsicha, atum, queijo, ovo e até algumas variações doces com leite e açúcar.

O bom e velho cuscuz é um bode

Simples de fazer, bem barato e bastante alimentar.

View attachment 123562

Bem legal também que combina com muita coisa. Carne de Sol (carne seca), salsicha, atum, queijo, ovo e até algumas opções de doces com leite e açúcar.
Desculpa ué não ter visto mensagem eu conheço carne de sol eu também sou do nordeste um bom cuscuz com calabresa várias coisas tipo uma delícia

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

My Christmas message to everyone.

Well, I wish everyone a Merry Christmas and a Happy New Year!Thank you for being my first...
Read more

About (very) long term preservation.

I was thinking yesterday: when we're considering preservation (video game and any other...
Read more

Genso Suikoden (Sega Saturn)

Hello

I’m trying to translate Genso Suikoden in uppercase letters because I don’t have a tool...
Read more

Happy holidays/end of year message for you who arrived here.

I wouldn't know where to post this, nor do I know who this post would be interesting for...
Read more

Rants & Raves

Has something particularly awesome happened lately?

Do you wanna go on a long tirade about...
Read more
Back