Tó afim de reclamar

Brasilian Belmont

Paladin Knight
Level 1
57%
Level up in
32 posts
Reaction score
134
Quem quiser reclamar da situação ou dos problemas do nosso querido e amado Brasil sintam-se á vontade para reclamar, eu começo.
O fato do nosso país cobrar o olho da cara para comprar uma coisinha online me irrita, não só por eu e outros brasileiros serem incapazes de comprar acessórios, decorações, roupas ou qualquer outra coisa de qualquer tipo sem ter que lidar um preço absurdo de frete além de uma demora da porra junto da possibilidade da merda do produto ser falso ou destruído pelo caralho do Sedex.

Meu mano Belmont br, se eu escrevesse sobre tudo o que eu eu odeio dentro do Brasil, eu acabaria escrevendo um livro kkkk. Uma das coisas que eu mais odeio aqui na nossa nação é esse endeusamento, pela maior parte do povo brasileiro, de gente que não presta. Politicos mentirosos, funkeiros que abertamente apoiam todos os tipos de tráfico, influencers que divulgam casas de aposta e vendem essa ilusão que qualquer um pode ficar milionário fácil, e por aí vai. São um monte de patifes, e mesmo assim o povão adora colocar eles num pedestal, o que me deixa muito puto.
Angry Work GIF

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

Tmgs on the psp

Am I crazy for thinking tokimeki memorial girls sides 1 and 2 was in PSP??? I swear it was or am...
Read more

I falled into an interesting zx spectrum music rabbit hole

while diggin for new shit to discover I found singles and mixtapes released on side B of zx...
Read more

Inspector Gadget Mad Robots Invasion My Texture Pack HD for PCSX2

This pack was made for Inspector Gadget: Mad Robots Invasion, a PS2 exclusive released only in...
Read more

Sorted through some of my games today.

I got a new book shelf, and spent a good bit of time today sorting through my games and deciding...
Read more

Indiana Jones and the Staff of Kings HD Texture Pack for PSP (PPSSP) by MaximeCool + Download

My First PSP Texture Pack:

This pack was created for Indiana Jones and the Staff of Kings...
Read more

Online statistics

Members online
83
Guests online
1,185
Total visitors
1,268

Forum statistics

Threads
13,694
Members