Oi boa dia tudo bem com vocês

Lod 10

Lover in the 2000s aesthetic
Level 5
0%
Level up in
1494 posts
Reaction score
6,294
O HD do meu PS4 morreu será que é por culpa da temperatura que na minha cidade faz agora faz 33 é muito e também eu jogo muito porque o videogame é meu único do jogo meu único amigo que se importa comigo que não me xinga não me trata mal eu uso os jogos para escapar dessa vida que é difícil

O HD do meu PS4 morreu será que é por culpa da temperatura que na minha cidade faz agora faz 33 é muito e também eu jogo muito porque o videogame é meu único do jogo meu único amigo que se importa comigo que não me xinga não me trata mal eu uso os jogos para escapar dessa vida que é difícil
Muito provavelmente sim, assim como a luz vermelha da morte do ps3 e a tria de luzes que anunciam o desespero do xbox 360
Post automatically merged:

Espero que você consiga recuperar ele meu nobre.

O HD do meu PS4 morreu será que é por culpa da temperatura que na minha cidade faz agora faz 33 é muito
Provavelmente.
Também eu jogo muito porque o videogame é meu único do jogo meu único amigo que se importa comigo que não me xinga não me trata mal eu uso os jogos para escapar dessa vida que é difícil
Somos dois, infelizmente não tenho grana, então eu não posso ajudar, espero que consiga dar um jeito.

Beware: There have been no replies in this thread for 90 days.
Keep that in mind when expecting a reply from the people on it,
You can also start a new thread instead. This is just a heads-up, bumping is allowed in this forum.

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

What are yall thoughts on the Shaman king 4Kids dub?

Me personally, i thought the Shaman king 4kids dub actually wasn't bad at all, i mean it was...
Read more

What are some good games to practice your kanji reading?

Real true otaku gamers will all have to face the wall that is untranslated media at some point...
Read more

I downloaded all the Harry Potter books, is it worth it? Let me show you my library here.

1000309633.png
Read more

GTA VI Delayed Again?

Not shocking and especially not shocking after news of Rockstar "allegedly" union busting. There...
Read more

so sonic rumble got released a few days ago.

To those who played it, what are your thoughts about it?
1000645601.jpg
Read more

Online statistics

Members online
138
Guests online
584
Total visitors
722

Forum statistics

Threads
14,714