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Updates are slow but Im still moving forward. Here is a basic enemy character I made. Currently working on code for enemy spawning and intelligence
Not even Sony, Microsoft, and Nintendo combined can compare to code like thisif player.position in range { fuckHimUp(); }
ObrigadoBoa sorte meu brother
BGood jobTenho trabalhado em vários projetos, o que está deixando o progresso lento, mas tenho algo para compartilhar. Tenho trabalhado em um script de controle de personagem x câmera. Fiz ele atravessar ladeiras. Ainda um pouco instável, mas bom o suficiente para compartilhar. Também peço desculpas pelo GIF minúsculo com baixa taxa de quadros. O tamanho do arquivo é sempre um problema e acho que não vale a pena postar um vídeo no YouTube sobre isso. Deu um trabalho incrível fazer as ladeiras funcionarem.
O pato é um recurso pré-fabricado que ganhei em um modesto mega pacote. Ótimo para prototipagem e posso usar meu script de controle de personagem em todos os meus projetos futuros.
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[mesclagem automática]1754997646[/mesclagem automática]
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E também tenho trabalhado no SHMUP. Programei meu próprio sistema de colisão bullet hell com geração eficiente de balas. Os personagens ainda precisam de animações e IA inimiga aprimoradas, mas isso vem depois. O controle foi fácil, mas você não acreditaria na quantidade de trabalho que deu para fazer o ponteiro do mouse funcionar corretamente. Tive que disparar um raio da câmera e atingir um plano imaginário para fazer as balas se moverem na direção correta.
It's going to be like Windows XP pinball, sorry for the inconvenience.View attachment 108777
Something I made in Blender for a pinball game I been working on
Thats the goal. Sadly windows no longer includes pinball with Windows and I want to get people off social media and playing pinball again.It's going to be like Windows XP pinball, sorry for the inconvenience.
Then you have to create a VR gameThats the goal. Sadly windows no longer includes pinball with Windows and I want to get people off social media and playing pinball again.
A VR game? Maybe one day. Im still waiting for the tech to be better and more availableThen you have to create a VR game
Be careful not to become a Sword Art Online villain.A VR game? Maybe one day. Im still waiting for the tech to be better and more available
Wooo thanks for this one!unsolicited suggestions if you're interested in PS1-esque modeling:
More technical explanations of PS1 graphics helpful for max "authenticity" of models that are not literally rendered by the PS1:
Would also just suggest that you try out the Intro to Blender type tutorials (like the one where you make a donut) just to learn the program.
Also, if you're interested in very basic lowpoly, check out Crocotile, a simple and amazingly intuitive little program with a heroic dev who makes tons of tutorial videos and great documentation for it:
Crocotile 3D
www.crocotile3d.com