jogos, mods, hacks ou traduções feitas por pessoas ou estúdios da sua região (apenas brasil)

thumbsdown

Final Form
Level 2
98%
Level up in
3 posts
Reaction score
1,126
tenho curiosidade de conhecer mais devs ou times independentes, principalmente do eixo norte-nordeste, mas também de outras regiões do brasil... esses são alguns dos projetos que eu conheço no meu estado, dentre outras coisas de makerspace ou de encubadoras com vínculo com universidade e instituto federal, mas que não acho tão interessantes :p

joguinho do pedro que ganhou reconhecimento pela universidade de takarazuka, no japão, em 2018: https://archive.ph/WcGq4

pessoal do beljogos, que, vira e mexe, tenta construir ou participar de edições locais de game jams e eventos de software livre internacionais (ggj e flisol, até onde eu sei): https://imginn.com/beljogos

mas assim, além do que aparece na superfície e está licenciado, o meu interesse maior é conhecer projetos de mods, hacks e traduções sabidamente feitos por pessoas daqui do país (sem dox, basta linkar ao projeto ou só mencionar mesmo com o nick do autor pra eu poder procurar se pá)
Post automatically merged:

Incubadora* :p

Last edited:

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

I conducted a research about the origin of Chinese computer games

I'm diving into the early history of Chinese computer games and have hit a wall with my...
Read more

Which PS Vita ROM type to use?

I am new to emulating PS Vita and I have no clue what is the difference between ROMs from...
Read more

I wanna play mahjong without having to spend money on a gacha.

What are good Mahjong games in retro consoles (up to the PS360) please?

Also I got small...
Read more

look at my floppy mushroom tip

q2YxfIH.gif
Read more

Your top 10 best games to play on Halloween?

Just 10 games that you think really capture the spirit of the season. I'm curious to see what...
Read more

Online statistics

Members online
115
Guests online
272
Total visitors
387

Forum statistics

Threads
13,909
Members