Jetzt ist es langsam soweit die Nintendo Switch 2 kommt!

deh

Demi-God
Level 2
Reaction score
246
Ich bin nicht so begeistert von der Switch 2, vor allem wegen der Machenschaften von Nintendo, zum Beispiel dass sie deine Switch einfach zerstören können, wenn sie vermuten, dass deine Switch 2 irgendwie modifiziert wurde.

Ich bin nicht so begeistert von der Switch 2, vor allem wegen der Machenschaften von Nintendo, zum Beispiel dass sie deine Switch einfach zerstören können, wenn sie vermuten, dass deine Switch 2 irgendwie modifiziert wurde.
Ok das wusste ich jetzt nicht aber würde Nintendo wirklich so weit gehen?

Ach Nintendo du wirst irgendwie immer unsympathischer. Warum bist du nur so !
Nintendo ist wie ein toxischer Freund geworden, und viele sind in einer toxischen Beziehung mit Nintendo.Die wollen halt wirklich alle, dass wir auf den Rechner umsteigen,mit so einen verhalten.

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Latest Threads

The Billiard Thread

I have long wanted to learn to play billiards now I have started, it It's not difficult but you...
Read more

Is there any Arcade Emulation

Does somebody knows the best way to play Arcade emulation? I want to play Metal Slug
Read more

Yo, what’s the sickest Sims game out there?

Yo, my dudes and dudettes, what's the sickest Sims game in the series, according to your rad...
Read more

POCKET ZAURUS - Swords of the Ten Kings (NES)

Made in 2015, this one seem to have not gotten into the The Repo yet...
Read more

Sonic & Knuckles cartridge info

After Sonic 3 Complete, do you know if there is something similar on Sonic & Knuckles? a rom...
Read more

Online statistics

Members online
164
Guests online
436
Total visitors
600

Forum statistics

Threads
8,422
Members