It's normal to be different from reports from a person like me

Lod uchiha

Paladin Knight
Level 1
97%
Level up in
2 posts
Reaction score
104
Olá meus amigos, como vocês estão? Eu só queria saber se é normal eu ser diferente dos outros. Eu sou uma pessoa atípica. Eu tenho autismo. Eu amo animes. Meus favoritos são Boku no Hero Academia, não consigo terminar de ler. Eu só quero assistir alguns episódios do começo. Eu gosto de Dragon Ball e Naruto. Meu sonho é ter um 3DS e até pedir uma cartinha para o Papai Noel. Mas como minha cidade é pequena, eu pedia algo como aquelas coisas da escola onde você pede presentes para crianças. Ninguém entendia minha letra porque eu não tinha supervisão. Então, quando eu cresci, minha mãe me levou ao médico para ver se eu estava bem, e ela disse que eu tinha um batismo no nível 1. Eu também não pintava as coisas direito. Essas coisas aqui, meu sonho é ter um 3DS. Se alguém quiser fazer um tema de 3DS para mim, como posso comprar um 3DS para mim com vídeos de anime em 3D para assistir? Desculpe por qualquer inconveniente. Estou aqui apenas para cantar sobre a minha vida.

Respondendo ao título, sim, em relação ao tema, eu não tenho ideia de como fazer, mas não deve ser difícil, deve ter tutorial no YT, até onde eu sei, dá para ver anime no 3ds, só precisa copiar os vídeos no formato certo, o 3ds você encontra no mercado livre/OLX, espero ter respondido sua pergunta, foi um pouco difícil de entender.

Eu recomendaria colocar o post em inglês, ou o título em português.

Enfim, cada um e de um jeito.

Last edited:
Thank you for everything there are days that I can't stand it even if I'm different stay in my skin for you to know that I can't even study math but in English I'm good🤠
It's okay to be different man, everyone is weird. I'm very weird. We love you dude.

We are all different in our own way. Being different from one another is what each and everyone of special. Our uniqueness made this world a colorful one. Believe it or not I was labeled the “weird kid” during middle school all because I chose to have a “me” time.

Don't worry people had their unquie trait I mean I also weird like I am a kid at heart still watching Cartoons I prefer kids entertainment than adult entertainment (expect I like Noir Mystery genre) even in Anime

Yeah you not weird at all.

No te preocupes mucho amigo.
No sé si yo también seré algo.
A todos nos ocurre algo en la vida, y creo que cada uno tiene sus cosas acá en el foro.
Mientras seamos amables uno con otro no debería haber problemas.

a pixel art ghost with the words ghost hug you can 't feel it but it 's there .

Hello, Nice to meet you as well.

We are all different in our own way. Being different from one another is what each and everyone of special. Our uniqueness made this world a colorful one. Believe it or not I was labeled the “weird kid” during middle school all because I chose to have a “me” time.
Yep I feel you I also a lone wolf (I am not shy on people but I rather just myself than with people I like being a lone wolf)

Olá meus amigos, como vocês estão? Eu só queria saber se é normal eu ser diferente dos outros. Eu sou uma pessoa atípica. Eu tenho autismo. Eu amo animes. Meus favoritos são Boku no Hero Academia, não consigo terminar de ler. Eu só quero assistir alguns episódios do começo. Eu gosto de Dragon Ball e Naruto. Meu sonho é ter um 3DS e até pedir uma cartinha para o Papai Noel. Mas como minha cidade é pequena, eu pedia algo como aquelas coisas da escola onde você pede presentes para crianças. Ninguém entendia minha letra porque eu não tinha supervisão. Então, quando eu cresci, minha mãe me levou ao médico para ver se eu estava bem, e ela disse que eu tinha um batismo no nível 1. Eu também não pintava as coisas direito. Essas coisas aqui, meu sonho é ter um 3DS. Se alguém quiser fazer um tema de 3DS para mim, como posso comprar um 3DS para mim com vídeos de anime em 3D para assistir? Desculpe por qualquer inconveniente. Estou aqui apenas para cantar sobre a minha vida.
Please don't use languages other than English outside of language specific areas of the forum. Use google, Deepl or something and translate your posts for the benefit of the majority.

Please don't use languages other than English outside of language specific areas of the forum. Use google, Deepl or something and translate your posts for the benefit of the majority.
tera'Daq chenpu' yaghmey, chenmoHta' 'e' wInID. qaStaHvIS poHmey, qeqlI'qang je chutmeylIj.

1000000170.jpg

Translated into Klingon

I’ve moved this to the Portuguese forum. Please post there if you’re unable to post in English.
Movi este tópico para o fórum em português. Por favor, poste lá se você não conseguir postar em inglês.
Tenha um bom dia, amigo.

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

My first hack (nothing fancy)

I posted a thread before about my favorite Dragon Ball game intro. I thought it’d be cool to...
Read more

Aliens vs Predator 2 [2001] [Monolith]

Hello everyone!
I'm getting old, and as such I rage against all these new fangled games with...
Read more

An Album that always makes you cry

Self-explanatory. An album that brings out the tears in you. For me, its definitely gotta be...
Read more

Shin Megami Tensei (SNES) font change

Hello everybody,

I have been trying to play the english translated version of Shin Megami...
Read more

When does plagiarism start?

I often see people calling something a plagia simply because it follows a very similar chord...
Read more

Online statistics

Members online
184
Guests online
429
Total visitors
613

Forum statistics

Threads
10,508
Members