Hey guys, how's the night going? 🌝🌝🌚

Decidi fazer pepperoni com mel picante
Desculpa meus comentários tá bom que eu gosto de ser alegre nem várias coisas mas tem dia que não dá eu falo português que eu fico com a mente cansada de falar tanto em inglês no Google tradutor que eu tô concentrado em fazer outras coisas

Desculpa meus comentários tá bom que eu gosto de ser alegre nem várias coisas mas tem dia que não dá eu falo português que eu fico com a mente cansada de falar tanto em inglês no Google tradutor que eu tô concentrado em fazer outras coisas
All good
Thanks for the suggestion

Tudo certo
Obrigado pela sugestão
Ah de nada 🙂
Post automatically merged:

Half off clearance-marked tilapia fillets from Aldi, baked. The night isn't going poorly yet.
Qual vai ser o molho que tá um molho de especiarias que é fácil de fazer é só colocar o cheiro verde ou tempero com um pouco de limão um pouco de sal e deixando Marimar

Eating, Chilling, Killing.

I'm eating some chicken, then draw a bit. Roll a dice and see if I want to play 999 or AceCombat 04 all night.
1753482830160923.gif

Comer, Refrigerar, Matar.
Qual foi o cardápio meu amigo dando aqui tá uma coisa para completar sua comida aqui tá um pudim congelado um mousse de maracujá eu não sei se você conhece mas passa um dia que é uma comida típica brasileira uma sobremesa muito boa
Post automatically merged:

Vou comer um pouco de frango e depois desenhar um pouco. Vou rolar um dado

Vou comer um pouco de frango e depois desenhar um pouco. Vou rolar um dado e ver se quero jogar 999 ou AceCombat 04 a noite toda.
View attachment 94294

e ver se quero jogar 999 ou AceCombat 04 a noite todap então se eu tivesse o jogo eu jogava com você falou que eu só tenho um emulador de Windows para celular

Is already Sunday in my country well morning so umm I just finished breakfast so I making lunch because is family day better to be prepared.

Just a chill hot dog kind of Saturday night, alongside gaming and maybe some anime in the mix later. Mainly gaming on whatever I'm feeling to play tonight overall.

Só um cachorro-quente tranquilo no sábado à noite, acompanhado de jogos e talvez um pouco de anime mais tarde. Basicamente, vou jogar o que estiver com vontade de jogar hoje à noite.
Bom

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Featured Video

Latest Threads

How do you actually get Donkey Kong '94 working with the SGB enhancement such as the voices?

As you can hear in

She's saying help with a sample. When I play via...
Read more

Share a piece of pokemon history about you

I'll give you 3 about me

1. I have a pokemon themed death metal project called Alakaslam
2. I...
Read more

What's your favorite bug

Mine is moths and I actually found one today
IMG_20250727_031732_HDR.jpg
Read more

House of Five Leaves (Saraiya Goyou)

download.jpg
House_of_Five_Leaves_volume_1_cover.png

Anyone read the manga or watched the anime? Tried to get into the manga...
Read more

G.U. Vol.1 Rant

I Just Got Done Playing Dot Hack G.U Vol. 1 & I Had Fun
With Haseo & The Cast The Story Was...
Read more

Online statistics

Members online
97
Guests online
228
Total visitors
325