¿Debería ver FMA Brotherhood con su doblaje original (el de 2011 de Animax) o con su redoblaje (el de Funimation)?

Xdqwerty Xdqwerty

Wut - Call me CJ/Quiver too
Writers Guild
Level 5
20%
Level up in
1193 posts
Reaction score
4,793
Para dar contexto, Brotherhood tuvo 2 doblajes latinos, el primero acá en Venezuela y el segundo en México, y como el elenco venezolano es mayormente el mismo que el del doblaje del anime del 2003 entonces no se con cual doblaje verlo. (Y NO ME DIGAN QUE LO VEA SUBTITULADO)

No te compliques demasiado, miralo en la versión que más te llame la atención y luego ves que diferencias hay. Yo lo vi subtitulado de todos modos, no sabría decirte los pros y contras de ninguno de los dos doblajes.

No he visto las versiones dobladas de full metal pero quien dice que no puedes verlas sajdajdsjasd a la mierda los elitistas que dicen que el anime solo se tiene que ver en sus versiones og! si te es mas comodo ver una version localizada, mucho mejor para ti porque no te perderas esa pedazo de serie que es FMA Brotherhood <3

Users who are viewing this thread

Connect with us

Support this Site

RGT relies on you to stay afloat. Help covering the site costs and get some pretty Level 7 perks too.

Latest Threads

What’s a licensed property game that’s official, but doesn’t feel like it is?

For me, two games come to mind. There’s also more games that come to my mind, but im just...
Read more

Your pick for “most difficult old game”?

I recently stumbled across one of the coolest Genesis games, while also being one of the most...
Read more

Things that terrify you?

For me are those missing persons or John Joe/Jane Joe dead person sketches you see up on...
Read more

Second analog pluggin/hack for Adrenaline 6.61 on PS VIta

Hi all.

I revived an jailbroken PS Vita with Adrenaline 6.61 and I'm playing some old PSP...
Read more

Duckstation Quake 2 60Fps

Does anyone know how to make Quake 2 to run 60Fps in Duckstation
Read more

Online statistics

Members online
124
Guests online
265
Total visitors
389

Forum statistics