EUI understandApenas jogos
PrazerNice to meet you, my name is Lod. It was a pleasure meeting you. I'm with you. I like to know about other people's experiences. The PS5 is very expensive in my country.Uso principalmente para jogos, mas também tenho alguns aplicativos de streaming caso me dê vontade de assistir a alguma coisa de repente.
OláHi friend, how are you? Have a great day! I'm just asking these questions so I can get back to creating my posts.Eu não uso o meu porque meu parceiro joga nele todos os dias, mas não me importo, só fico feliz que ele jogue mais.

I understand, but which game do you play most?Só para jogar, mas tenho alguns adesivos da Miku, se isso contar como personalização.![]()
Doing great thanks for asking :)OláHi friend, how are you? Have a great day! I'm just asking these questions so I can get back to creating my posts.
I play Nioh 2, Devil May Cry 5, Ninja Gaiden 4, and Ninja Gaiden 2 Black a lot. I play other games too, but my heart always goes back to Character Action.I understand, but which game do you play most?
DeYou're welcome, my friend.Estou ótimo, obrigado por perguntar :)
VocêHave you played the open-world Harry Potter game for PS5, Hogwarts Legacy?Have you played the open-world Harry Potter game for PS5, Hogwarts Legacy?Eu jogo bastante Nioh 2, Devil May Cry 5, Ninja Gaiden 4 e Ninja Gaiden 2 Black. Jogo outros jogos também, mas meu coração sempre volta para os jogos de ação com foco em personagens.